English House

4:55 PM






Dress: H&M
Cardigan: Pull&Bear
Beany: Brandy&Melville

I bought this dress an year ago and I didn't wear it so much, but then I bought this cardigan which is perfect with it! I think dresses are the best invention ever, sometimes even better than skirts (because you don't have to chose the top haha). Actually, I'm not sure if the beany have to be in this outfit, I just thought it was nice!
I'm not a big fan of pants and jeans, so you won't see me with them 'cause in my normal life I don't usually wear them.. but I'm trying to enter in the "pants universe" starting with leggings! I ordered from Romwe some cute leggings, can't wait to get them and show on this blog :)

-

Ho comprato questo vestito circa un anno fa a non l'ho messo quasi per niente, ma ora ho anche questo cardigan che ci sta parecchio bene! Credo che i vestiti siano una delle migliori invenzioni, a volte anche meglio delle gonne (perchè cosi non devi scegliere con cosa abbinarle haha). In realtà non sono molto sicura dell'abbinamento del cappellino, ma ho pensato che ci stesse bene!
Non sono una grande fan dei pantaloni, quindi non me vedrete spesso con essi perchè nella mia vita di tutti i giorni non non li metto.. ma sto cercando di avvicinarmi all'universo dei pantaloni cominciando dai leggings! Ne ho ordinati un paio da Romwe, non vedo l'ora che mi arrivino per mostrarli nel blog :)

You Might Also Like

0 commenti