You're standing on my neck

4:29 PM



Daria ❤ 








Sweater: Sheinside
Overalls: Pull&Bear
Elephant Tights: Forever21

I'm thinking about re-starting to watch all Daria's episodes, dope!! That's why I'm still listening to Splendora (the band who played the theme song). She was my teenage idol 
I made some curls this morning, but I don't know if you can see it in the photos.. I hate my hair because here there's a lot of humidity and I look like a lion when I decide to go out :(
Anyway, these tights are so cute and lovely, maybe a bit strange to see a girl with some elephants on her legs haha they're another present from my brother (who went in Berlin this month). The overalls are not in the store anymore, 'cause I bought 'em this summer, but I don't know if you maybe can find them on the site. I really like Pull&Bear, even if sometimes it has too much "hipster" clothes! :)                                                                                                                                                                                              
-

Sto pensando di ricominciare a vedermi tutte le puntate della serie Daria, è una droga!!
Ecco perchè oggi mi sono ascoltata le splendora (il gruppo che ha fatto la canzone che apre tutti gli episodi). Daria è stata sicuramente il mio idolo
Stamattina ho provato a fare qualche ricciolo (una nuova spazzola che in pratica fa uscire dall'interno il calore, misto a qualcosa che aiuto il capello a rimanere sano) ma non so se si vede bene nella foto.. Odio i miei capelli perchè quando esco e c'è un sacco di umidità, divento un leone :(
Cooomunque, queste calze sono molto carine e quasi tenere, forse un po' strano vedere degli elefanti sulle gambe si una ragazza haha sono un altro regalo di mio fratello (che è stata a berlino questo mese).
La salopette credo non c'è più in negozio perchè l'ho comprata quest'estate, ma non so se potreste trovarla nel sito. Pull&Bear è un negozio che mi piace parecchio, anche se a volte ha anche troppe cose "hipster"! :)

























You Might Also Like

2 commenti